ონლაინ მაღაზია
პარტნიორები
Urban

URBAN-ის აკუმულატორები – ენერგია ყველგან, ნებისმიერ პირობებში ექსკლუზიურად „იტა“-სგან.

URBAN-ის აკუმულატორები განკუთვნილია ყველა ტიპის სატრანსპორტო საშუალებისთვის – მსუბუქი ავტომობილებისთვის, მსუბუქი კომერციული მანქანებისთვის, მძიმე ტექნიკისთვის, აგრარული და საზღვაო ტრანსპორტისთვის, ასევე მზის ენერგიის სისტემებისთვის.

აკუმულატორები სპეციალურადაა შექმნილი ქალაქის დატვირთული მოძრაობისთვის – ისინი უზრუნველყოფენ სტაბილურ მუშაობას, გამძლეობას და მაღალი დონის დაცვას ყველა ამინდის პირობებში.

აკუმულატორები წარმოებულია თანამედროვე ტექნოლოგიებით, ევროპული სტანდარტების შესაბამისად და იდეალურია როგორც ყოველდღიური ავტომობილისთვის, ასევე კომერციული სატრანსპორტო საშუალებებისთვის.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


აკუმულატორის კარგი ფუნქციონირებისთვის, პირველ რიგში, უნდა შეამოწმოთ თქვენი მანქანის ძაბვა. ძაბვა უნდა იყოს 14-14,4 ვოლტის ფარგლებში. ამ ზღვრების მიღმა, ის სწორად უნდა დაარეგულიროთ. შეამოწმეთ ელექტროლიტის სიმკვრივე; აკუმულატორს დატენვა სჭირდება, თუ სიმკვრივე 1,24 გ/სმ³-ზე ნაკლებია.

შენახვა და მოვლა

სველი დამუხტული აკუმულატორები უნდა ინახებოდეს მშრალ, დახურულ, ვენტილირებად ადგილას, 5-დან 30°C-მდე ტემპერატურისა და 80%-ზე დაბალი ტენიანობის პირობებში, სითბოსა და მზისგან დაცულ ადგილას. აკუმულატორი უნდა დატენოთ „დატენვის ინსტრუქციის“ თავის შესაბამისად, თაროზე შენახვის შემდეგ:

პრემიერ ტორნადა ციკლონი ტერა, ტერა პრო ტერა 2S
6 თვე 6 თვე 6 თვე 2 თვე 2 თვე

ბატარეის დეპოზიცია 30°C ტემპერატურაზე ამცირებს დრამატულ გამძლეობას მაქსიმუმს ადმისა დეპოზიტზე ფარა რეინკარმირებისთვის. როდესაც მთვარის დაძაბულობა კონტროლდება, ბატარეის ტევადობაა, 12.4 ვ-ზე დაბალი ძაბვის ბატარეა არის რეინკარკაზე.

ექსპლუატაცია

ექსპლუატაციის დროს ელექტროლიტის დონე წელიწადში ერთხელ მაინც უნდა შემოწმდეს TORNADA PLUS-ის შემთხვევაში, PILOT-ის შემთხვევაში 9 თვეში ერთხელ, ხოლო TERRA PRO-ს, TERRA PLUS-ის და TERRA-ს შემთხვევაში 3 თვეში ერთხელ. ყველა ტიპის აკუმულატორის შემთხვევაში ელექტროლიტის დონე ფირფიტებზე 26 ± 2 მმ უნდა იყოს.

ელექტროლიტის დაბალი დონის რეგულირება მხოლოდ გამოხდილი წყლის დამატებით იყო შესაძლებელი, არასდროს გოგირდმჟავას ან ონკანის წყლის დამატებით.

დატენვის ინსტრუქციები

აკუმულატორის დატენვა აუცილებელია, როდესაც:

  • გამონადენი 25%-ზე მეტია
  • შენახვის ვადა ამოიწურა (იხილეთ თავი „შენახვა“)

ძირითადი რისკი რისკი გაფრთხილება მიღებულია
დამუხტვის მდგომარეობა (%) 25 50 75 100
ღია წრედის ძაბვა (V) 12 12,3 12,55 12,8
ელექტროლიტების სიმკვრივე (გ/სმ³) 1,16 1,20 1,24 1,28

გაფრთხილება

  • ელექტროლიტის გაჟონვის თავიდან ასაცილებლად, ბატარეები უნდა შეინახოს, გადაზიდოს და დამონტაჟდეს გამოყენების ნორმალურ მდგომარეობაში.
  • დატენვის პროცესში ავტომობილზე დამონტაჟებული აკუმულატორის მახლობლად ღია ცეცხლის ან ნაპერწკლების გამოყენება აკრძალულია. აფეთქების საშიშროება!

სამაგრი დაფა

სამაგრი დაფა B00 - სამაგრი დაფა B01
სამაგრი დაფა B03 სამაგრი დაფა B13

ტერმინალის ტიპი

ტერმინალის ტიპი 1 ტერმინალის ტიპი 3

უჯრედის განლაგება

უჯრედის განლაგება 0 უჯრედის განლაგება 1
უჯრედის განლაგება 3 უჯრედის განლაგება 4