URBAN-ის აკუმულატორები – ენერგია ყველგან, ნებისმიერ პირობებში ექსკლუზიურად „იტა“-სგან.
URBAN-ის აკუმულატორები განკუთვნილია ყველა ტიპის სატრანსპორტო საშუალებისთვის – მსუბუქი ავტომობილებისთვის, მსუბუქი კომერციული მანქანებისთვის, მძიმე ტექნიკისთვის, აგრარული და საზღვაო ტრანსპორტისთვის, ასევე მზის ენერგიის სისტემებისთვის.
აკუმულატორები სპეციალურადაა შექმნილი ქალაქის დატვირთული მოძრაობისთვის – ისინი უზრუნველყოფენ სტაბილურ მუშაობას, გამძლეობას და მაღალი დონის დაცვას ყველა ამინდის პირობებში.
აკუმულატორები წარმოებულია თანამედროვე ტექნოლოგიებით, ევროპული სტანდარტების შესაბამისად და იდეალურია როგორც ყოველდღიური ავტომობილისთვის, ასევე კომერციული სატრანსპორტო საშუალებებისთვის.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
აკუმულატორის კარგი ფუნქციონირებისთვის, პირველ რიგში, უნდა შეამოწმოთ თქვენი მანქანის ძაბვა. ძაბვა უნდა იყოს 14-14,4 ვოლტის ფარგლებში. ამ ზღვრების მიღმა, ის სწორად უნდა დაარეგულიროთ. შეამოწმეთ ელექტროლიტის სიმკვრივე; აკუმულატორს დატენვა სჭირდება, თუ სიმკვრივე 1,24 გ/სმ³-ზე ნაკლებია.
შენახვა და მოვლა
სველი დამუხტული აკუმულატორები უნდა ინახებოდეს მშრალ, დახურულ, ვენტილირებად ადგილას, 5-დან 30°C-მდე ტემპერატურისა და 80%-ზე დაბალი ტენიანობის პირობებში, სითბოსა და მზისგან დაცულ ადგილას. აკუმულატორი უნდა დატენოთ „დატენვის ინსტრუქციის“ თავის შესაბამისად, თაროზე შენახვის შემდეგ:
პრემიერ | ტორნადა | ციკლონი | ტერა, ტერა პრო | ტერა 2S |
---|---|---|---|---|
6 თვე | 6 თვე | 6 თვე | 2 თვე | 2 თვე |
ბატარეის დეპოზიცია 30°C ტემპერატურაზე ამცირებს დრამატულ გამძლეობას მაქსიმუმს ადმისა დეპოზიტზე ფარა რეინკარმირებისთვის. როდესაც მთვარის დაძაბულობა კონტროლდება, ბატარეის ტევადობაა, 12.4 ვ-ზე დაბალი ძაბვის ბატარეა არის რეინკარკაზე.
ექსპლუატაცია
ექსპლუატაციის დროს ელექტროლიტის დონე წელიწადში ერთხელ მაინც უნდა შემოწმდეს TORNADA PLUS-ის შემთხვევაში, PILOT-ის შემთხვევაში 9 თვეში ერთხელ, ხოლო TERRA PRO-ს, TERRA PLUS-ის და TERRA-ს შემთხვევაში 3 თვეში ერთხელ. ყველა ტიპის აკუმულატორის შემთხვევაში ელექტროლიტის დონე ფირფიტებზე 26 ± 2 მმ უნდა იყოს.
ელექტროლიტის დაბალი დონის რეგულირება მხოლოდ გამოხდილი წყლის დამატებით იყო შესაძლებელი, არასდროს გოგირდმჟავას ან ონკანის წყლის დამატებით.
დატენვის ინსტრუქციები
აკუმულატორის დატენვა აუცილებელია, როდესაც:
- გამონადენი 25%-ზე მეტია
- შენახვის ვადა ამოიწურა (იხილეთ თავი „შენახვა“)
ძირითადი რისკი | რისკი | გაფრთხილება | მიღებულია | |
---|---|---|---|---|
დამუხტვის მდგომარეობა (%) | 25 | 50 | 75 | 100 |
ღია წრედის ძაბვა (V) | 12 | 12,3 | 12,55 | 12,8 |
ელექტროლიტების სიმკვრივე (გ/სმ³) | 1,16 | 1,20 | 1,24 | 1,28 |
გაფრთხილება
- ელექტროლიტის გაჟონვის თავიდან ასაცილებლად, ბატარეები უნდა შეინახოს, გადაზიდოს და დამონტაჟდეს გამოყენების ნორმალურ მდგომარეობაში.
- დატენვის პროცესში ავტომობილზე დამონტაჟებული აკუმულატორის მახლობლად ღია ცეცხლის ან ნაპერწკლების გამოყენება აკრძალულია. აფეთქების საშიშროება!
სამაგრი დაფა
სამაგრი დაფა B00 - | სამაგრი დაფა B01 |
---|---|
![]() |
![]() |
სამაგრი დაფა B03 | სამაგრი დაფა B13 |
---|---|
![]() |
![]() |
ტერმინალის ტიპი
ტერმინალის ტიპი 1 | ტერმინალის ტიპი 3 |
---|---|
![]() |
![]() |
უჯრედის განლაგება
უჯრედის განლაგება 0 | უჯრედის განლაგება 1 |
---|---|
![]() |
![]() |
უჯრედის განლაგება 3 | უჯრედის განლაგება 4 |
---|---|
![]() |
![]() |